1401-06-28 12:14
525
0
81591
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

ایثارگری مردم و مواسات باعث سربلندی کشور شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان به توزیع سه هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت استان اشاره کرد و گفت: ایثارگری مردم و مواسات باعث سربلندی کشور شد.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در آیین توزیع سه هزار بسته لوازم التحریر در استان گلستان که به همت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تدارک دیده شده است، اظهار کرد: این رزمایش با همکار سمن ها و دستگاههای اجرایی انجام شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: از سال ۹۹ این رزمایش و پویش مهر گلستان آغاز شده است و در ایام کرونا لوازم توزیع بسته لوازم التحریر برای خانواده هایی که در ایام کرونا آسیب دیده است تهیه شده است.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: امروز نیز با همکاری دستگاه اجرایی و سمن ها سه هزار بسته لوازم التحریر و کیف و کفش بین دانش آموزان توزیع می شود .

وی افزود: تا کنون بیش از ۱۴ هزار بسته لوازم التحریر و کیف و کفش و لوازم تحریر بین نیازمندان در قالب پویش مواسات توزیع شده است.

این مقام مسئول به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس را در پیشرو داریم و یکی از کارهایی که مردم و ملت بزرگ ایران انجام دادند این کمک ها بوده است، در آن زمان ستاد جذب کمک مردمی داشتیم و برای هشت سال مردم به جبهه و جنگ با جان و مال و آبرو کمک کردند و پای میدان انقلاب ایستادند و در آن مقطع از تاریخ انقلاب پیروز شد.

ملک شاهکوهی بیان کرد:اگر کمک مردم نبود شکست می خوردیم و پیروز نمی شدیم و مردم در کنار امام (ره) ایستادند و یک سری جان دادند و یکی سری جان، مالشان این ایثار را انجام دادند.

وی افزود: اسلام این را به ما آموخته که باید به فکر هم نوع خود باشیم و این مسئله ریشه در اعتقادات ما دارد و نباید  نسبت به هم نوع خود بی تفاوت باشیم و دنیای غرب در منجلابی غرق می شود چون آنها چنین برنامه هایی ندارند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.